Новини


Психолого-педагогічний консиліум у формі брейнштормінгу

«Успішна адаптація учнів – шлях до успіху»



    У закладі пройшлов психолого-педагогічний консиліум у формі брейнштормінгу, що передбачає виключення критики, вільну фантазію, висловлення ідей та розробку в подальшому більш вдалих думок. Тема обговорення завжди суттєва для освітнього процесу. Адже,  для навчання дитини важливе значення має успішність адаптаційного періоду. Особливо актуальна для школи нині проблема  адаптаційного періоду для учнів першого класу. Психолог Баланюк Ганна Юріївна озвучила результати діагностики рівня адаптованості першокласників. Майже усі дівчатка та хлопчики психологічно готові до навчання у школі. Класні керівники перших класів (Купрій Олена Миколаївна, Каспрук Ольга Іванівна, Мазуркевич Олена Олександрівна)  та асистент учителя в інклюзивному класі Цвень Юлія поділились досвідом діяльності. З уст виступаючих присутні почули, що основною новацією у практиці діяльності 1-х класів є інтегрований підхід у навчанні. Інтеграцію навчального матеріалу з різних навчальних предметів здійснюють навколо певного об’єкту чи явища довкілля. Педагоги розповіли про різні види освітньої діяльності в НУШ. Серед них практика «ранкового кола», інтерактивні заняття у парах та групах на умовах співпраці, самооцінювання та багато інших форм та методів. Значну частину з них рекомендується проводити за межами класної кімнати - на свіжому повітрі, у русі. Освітнє середовище у перших класах є безпечним місцем, де діти відчуватимуть себе захищеними. Таке середовище забезпечує можливість успішної адаптації. Класні керівники 5-х класів (Гребенюк Олена Анатоліївна, Годна Діана Іванівна, Марущак Наталя Михайлівна) обговорювали питання адаптації учнів  у дуеті з учителями початкової ланки, які випустили нинішніх п’ятикласників.  Щиро та захоплююче педагоги розповідали про учнів, зосереджуючись на різних аспектах (віковий та гендерний склад класу, успішність навчання, дисципліна, психологічний клімат). Розглянуто багато чинників, як впливають на процес успішної адаптації, та вирішення проблеми успішної адаптації дитини багато в чому визначається характером взаємодії школи та сім’ї. У підсумковому слові заступник директора з навчально – виховної роботи Кругляк Л.Д. закликала всіх до роботи в подальшому на створення комфортних умов для розвитку дітей та позитивного іміджу закладу.



05.01.2019 | Aдмін

Вернутись назад